I've moved

*****************************
I've moved to another hosting. Click here.
I will no longer post updates in this account.
Please update your bookmark.
Future version of MLRT will be published and released on that site.
Thanks.

***********************************************

Monday, February 27, 2006

Analisis : Worm Brontok

Analisis ini dibuat bagi memudahkan saya mengesan dan membuang worm yang paling degil ini daripada pc klien-klien saya. Sepanjang kehidupan, inilah worm yang paling degil dan bodoh pernah saya jumpa. Terima kasih diucapkan kepada Yohanes Nugroho yang membenarkan saya mengambil sebahagian daripada pemerhatian beliau untuk dimasukkan ke dalam analisis saya.

Pindah terima : Klik sini

Edit 23 Mac 2006
Pautan tambahan :
http://wirusy.antivirenkit.pl/en/szczepionki/Brontok.html
http://www.pctools.com/anti-virus/encyclopedia/virus/Email-Worm.Win32.Brontok.a/

1 comments:

Anonymous said...

Well done analysis.
Tpt aku pun baru2 kene brontok mmg celake le virus ni. Sep baik Avast setelkan.